Returnari Produse si Garantii

Returnari Produse si Garantii

Regulament pentru Politica de Retur – 90 Zile

1. Termeni Generali

1.1. Clientul are dreptul să returneze produsele achiziționate în termen de 90 de zile calendaristice de la data achiziției, doar dacă sunt respectate în totalitate condițiile menționate mai jos.
1.2.
Retururile care nu respectă acest regulament vor fi respinse fără excepție.
1.3. Ne rezervăm dreptul de a analiza fiecare retur și de a refuza cererile suspecte de abuz sau fraudă.

2. Condiții Obligatorii pentru Acceptarea Returului

2.1. Produsul returnat trebuie să fie în stare perfectă, nefolosit, nepurtat, fără urme de uzură, deteriorări sau intervenții neautorizate.
2.2. Ambalajul original trebuie să fie
complet și nedeteriorat, fără scrisuri, rupturi sau etichete suplimentare.
2.3. Returul trebuie să conțină toate componentele, accesoriile, ambalajele interioare și documentele originale (factură, certificat de garanție etc).
2.4. Produsele utilizate, murdare, deteriorate, incomplete sau care prezintă mirosuri străine
NU vor fi acceptate la retur.
2.5. Produsele sigilate (ex.
nada, carlige, lichide, fire pt pescuit,etc...) nu pot fi returnate dacă au fost desigilate.

3. Procedura de Retur

3.1. Clientul trebuie să completeze formularul de retur disponibil pe site sau în magazin, și să transmită solicitarea de retur în termenul de 90 de zile.
3.2. După aprobarea solicitării, clientul are la dispoziție
5 zile lucrătoare pentru a trimite sau preda produsul către locația indicată.
3.3. Costurile de transport pentru retur sunt
integral suportate de client. Coletele trimise cu ramburs sau fără notificare prealabilă vor fi refuzate.

4. Procesarea Returului

4.1. După recepționarea produsului și confirmarea că acesta respectă toate condițiile, vom procesa rambursarea în termen de 14 zile lucrătoare, exclusiv prin transfer bancar.
4.2. Produsele care nu îndeplinesc condițiile de retur vor fi respinse. Clientul va fi notificat, iar produsul va fi păstrat pentru o perioadă de 7 zile lucrătoare, timp în care poate fi ridicat sau retrimis contra cost.
4.3. Ne rezervăm dreptul de a
refuza retururi repetate, care sugerează comportament abuziv sau tentativă de fraudă.

5. Excepții

5.1. Nu se acceptă retur pentru următoarele categorii:

  • Produse personalizate la cererea clientului;

  • Articole de igienă personală sau produse care intră în contact direct cu pielea, dacă au fost desigilate

  • Produse alimentare, lichide, suplimente sau produse consumabile desigilate;

  • Produse cu ambalaj original lipsă sau deteriorat în așa fel încât nu mai pot fi revândute.

6. Alte Mențiuni

6.1. Prin achiziționarea unui produs, clientul declară că a citit, înțeles și acceptat acest regulament.
6.2. Regulamentul poate fi modificat în orice moment, fără notificare prealabilă, și este valabil în forma afișată pe site sau în punctul de vânzare.

Puteti solicita returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos :

Procedura de urmat, in orice caz, este urmatoarea:
Solicitarea de retur se face prin completarea formularului din pagina Returnari, in urma careia veţi fi contactat în urmatoarele 24 de ore cu instrucţiunile despre ce să faceţi in continuare.

1.Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,  ridicarea de la sediul Claumar Pescar sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

2.Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Claumar Pescar.

3.Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in sediul Claumar.
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului.
Returnarea produselor defecte aflate in perioada de garantie in cazul in care vor fi returnate prin alte mijloace decat predarea personala la sediu, costurile de transport vor fi suportate de catre client.

In cazul garantiei lansetei, clientii trebuie sa stie ca ceramica inelelor nu prezinta obiectul garantiei.

In cazul varfurilor ce apartin lansetelor de feeder,vergilor, bologneselor sau rubesienelor,  nu fac obiectul garantiei.

4.Privind dreptul de denunţare a contractuluiconsumatorul trebuie să ştie că, din momentul în care a primit un produs comandat pe internet, are 14 zile pentru a-l returna, dacă nu este mulţumit de el; nu trebuie să invoce vreun motiv.

NOTA
In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

4.Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Claumar Pescar.

5. Exceptiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

Licente software-harti:din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate);

Consumabile (acumulatori, baterii, etc.);

Produse de ingrijire personala din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena: creme, spray-uri);

Firele mono-filament sau textile care nu sunt sigilate de catre producator.

 

Queries: 8, Total time: 0.849 ms [By time] [By id] [By file]
1 (0.131)
SELECT data
FROM `oc_session`
WHERE session_id = 'b1fe896e6f825602017a87e4a3'
/var/www/clients/client1/web1/web/system/library/session/db.php:24
2 (0.111)
SELECT `trigger`, `action`
FROM oc_event
/var/www/clients/client1/web1/web/index.php:453
3 (0.136)
SELECT *
FROM oc_url_alias
WHERE keyword = 'returnari-produse.html'
/var/www/clients/client1/web1/web/catalog/controller/common/seo_url.php:48
4 (0.105)
SELECT *
FROM oc_information_to_layout
WHERE information_id = '5' AND store_id = '0'
/var/www/clients/client1/web1/web/catalog/model/catalog/information.php:34
5 (0.096)
SELECT *
FROM oc_information_to_layout
WHERE information_id = '5' AND store_id = '0'
/var/www/clients/client1/web1/web/catalog/model/catalog/information.php:34
6 (0.104)
SELECT *
FROM oc_information_to_layout
WHERE information_id = '5' AND store_id = '0'
/var/www/clients/client1/web1/web/catalog/model/catalog/information.php:34
7 (0.052)
SELECT *
FROM oc_information_to_layout
WHERE information_id = '5' AND store_id = '0'
/var/www/clients/client1/web1/web/catalog/model/catalog/information.php:34
8 (0.114)
SELECT *
FROM `oc_mxt_setting`
WHERE store_id = '0' AND name = 'lichidare_stoc'
/var/www/clients/client1/web1/web/catalog/model/catalog/category.php:37